alexandrafriberg

Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Yeah :D

Av Alexandra Friberg - 2 mars 2010 20:24

ChaCha! :D

Just nu sitter jag och kollar Dating in the dark :D

Det är faktiskt rätt bra och kul att kolla när alla fumlar runt i mörkret(A)

Är fett happy nu för om mindre än EN TIMME är det desperate housewifes! :D

Har längtat efter det sen innan jul :$

Vi har även sovmorgon imorgon så en till anledning att va happy :D

Thihiiii hoppas många läste mitt långa och superintressanta inlägg igår(A)

Idag va det tråkig skoldag som vanligt på tisdagar -.-'

Sen satt jag kvar efter skolan för att ta igen tid -.-'

Fast sen lekte jag och Emma och bakade chokladbollar :D

Efter vi smaskat i oss dom va det bara att packa och dra till träningen :P

Det va typ inte så kul idag men allt har blivit mer seriöst så det är bra (A)

Nu ska jag springa och hämta vatten medans det fortfarande är paus :D

PussPuss  

  Snyggingar på ekilla-dagen :D

 
 
Liinda

Liinda

2 mars 2010 20:44

jag sitter oxå och kollar på dating in the dark nu ,ska bli kul o se deras reaktion när dom får se varann:D

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Friberg - 17 maj 2010 23:24


ChaCha bloggen!! :D Längesen vi sågs? nejdå(A) bara typ två månader elr nått(A) Vill bara tala om för alla läsare (som är såå sjukt många) att jag lever och mår toppen(Y) elr okej inte toppen för liksom alla har ju sina små problem och även jag s...

Av Alexandra Friberg - 16 mars 2010 16:26

Tja! sitter i ett coolt samtal med Hemlig Beundrare :$ Sorry för dålig uppdatering men orkar inte bloggen just nu :S Men älskar er alla grymma läsare! :D PussPuss     ...

Av Alexandra Friberg - 10 mars 2010 19:27


ChaCha! just nu sitter jag hemma hos jocke :D Han är elak för hans kompisar och han sitter och snackar skit om mig :( Fett synd om mig asso :O Men dom får spö sen ngngång :$ idag har jag varit i skolan och sprungit runt som vanligt ;P vår...

Av Alexandra Friberg - 7 mars 2010 20:20

ChaCha! :D Just nu sitter jag nyduschad och fräsch och tittar how i met your mother :D Mitt hår stinker färg eftersom emma färgade mitt hår tidigare idag :D Det blev lite mörkare och jätte fint :$ Eftersom jag inte skrivit under helgen ska ja...

Av Alexandra Friberg - 4 mars 2010 20:13


Hejhej :) Sitter och geekar tv som jag gjort nu iprincip hela veckan -.-' har inte gjort något alls i veckan utom att plugga och tränat-.-' Imorgon måste jag seriöst hitta på nått!!! Är trött på hemma livet som ändå bara gör mig tjock :O Jag ...

Presentation


Everything aint perfect ;D

Gästisbokis :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards